07 april 2007

AutoRai 2007 deel 2

Vandaag was het eindelijk zover ... samen met mijn dochter ben ik naar de AutoRai geweest. Om 10:45 uur stond we voor de kassa en nadat papa 26 euro had betaald waren we eigenaar geworden van twee entreekaarten.

Het was zo'n dag van, vader-dochter samen op stap. Nu was dit niet de eerste keer maar het zou wat mij betreft wat vaker kunnen en mogen. Het was een leuke dag maar wel vermoeiend. We hebben natuurlijk veel gelopen en ongeveer 180 foto’s gemaakt.

De meeste foto’s waren uiteraard van de mooie sportauto’s die we overal tegenkwamen .... hoewel Ferrari dit jaar afwezig was, was er genoeg om te fotograferen en hier en daar was er zelfs een verdwaalde Ferrari te vinden om te fotograferen.

We konden de groene Ferrari 456 van Prins Bernard, de Ferrari FXX was bij de stand van Autovisie bezichtigen. Verder kwamen we nog een door de firma Novitec Rosso Ferrari Modena tegen. Verder hebben we hier en daar allerlei Formule 1 auto’s gezien en gefotografeerd.

En het zou mijn dochter niet zijn of zij moest een foto naast haar lievelingssportauto nemen, de Lamborghini. De Ferrari voor vader en de Lamborghini voor de dochter, ach wat maakt het uit? Ze zijn beide Italiaans. Daarna heb ik van haar foto’s gemaakt achter het stuur van een Mercedes CLK cabrio, Saab 93 cabrio, Saab 97x Aero SUV, Hummer H2 en een Peugeot 307 cabrio

Omstreeks 16:00 uur was het weer tijd om naar huis te gaan. Thuis gekomen gingen we de foto’s bekijken en ondertussen wegdromen van lange ritten in al die mooie sportauto’s die we alleen in dromenland in de garage hadden staan.

Geen opmerkingen: