06 juni 2008

You Were On My Mind

Vandaag wederom een liedje onder de aandacht brengen. Ik was toen een jaar of vijftien toen ik dit liedje voor het eerst hoorde ... geweldig lied vond ik het meteen en die stem, zo goed en duidelijk.
In die tijd was ik een rock and roll liefhebber, ik had ook een paar rock and roll vrienden.

Echter die gingen verder waar ik ophield ... een kuifje, zwarte leren jasje en de bijbehorende stilleto. Nee, dat waren soms geen lieve jongens, met hen moest je ook geen ruzie hebben.
Aan de andere kant waren het jongens net zoals ik, stoer doen vanwege de meiden maar diep van binnen een klein hartje.

Maar goed de muziek was steengoed en dat vind ik nog steeds, dus geniet maar van Crispian St. Peters.

Angeleyes is weer op cursus in Frankrijk en daarom dit liedje speciaal voor haar.

Veel luisterplezier!






You Were On My Mind



When I woke up this morning
You were on my mind
And you were on my mind
I got troubles, whoa-oh
I got worries, whoa-oh
I got wounds to bind

So I went to the corner
Just to ease my pains
Yeah, just to ease my pains
I got troubles, whoa-oh
I got worries, whoa-oh
I came home again

When I woke up this morning
You were on my mi-i-i-ind and
You were on my mind
I got troubles, whoa-oh
I got worries, whoa-oh
I got wounds to bind

And I got a feelin'
Down in my sho-oo-oo-oes, said
Way down in my sho-oo-oes
Yeah, I got to ramble, whoa-oh
I got to move on, whoa-oh
I got to walk away my blues

When I woke up this morning
You were on my mind
You were on my mind
I got troubles, whoa-oh
I got worries, whoa-oh
I got wounds to bind

.

Geen opmerkingen: