23 maart 2007

The Hawk en Ladybug

Ooit heb ik op internet het verhaal van "The Hawk en Ladybug", een tijdje ben ik hem kwijtgeraakt, Echter ik heb hem weer gevonden tussen de duizenden documenten die ik inmiddels heb verzameld.

Nu zijn er mooie, en prachtige verhalen maar zoals deze zijn er zelden zo goed beschreven. Mij raakt het natuurlijk heel erg, zeker omdat het over een Hawk (Havik) gaat ... dezelfde "Hawk" die zou willen zijn en probeer te zijn. Want om een goede Hawk te zijn heb je niet alleen Haviksogen nodig. Want zonder Ladyhawk is een Hawk niets.

Helaas is de schrijver van dit verhaal onbekend en in het Engels, maar gezien de meeste mensen Engels kunnen lezen moet dit geen probleem opleveren.

Het verhaal kun je in de rechterkolom vinden, allemaal onderaan (na de blog archief).

Geniet van het verhaal, want hij is in principe voor iedereen van toepassing.

1 opmerking:

Angeleyes zei

Ja Hawk, ik weet het nog.......het blijft een prachtig verhaal...