19 maart 2007

300 film

Het is voor mij al een tijdje geleden dat ik naar de film ben gegeaan.
Welnu vanaf donderdag, 22 maart draait in Nederland de spektakelfilm 300.

In 480 v. Chr. stuurt de Perzische koning Xerxes zijn gigantische leger naar Griekenland om stad voor stad het land te veroveren. Leonidas, de koning van Sparta, moet echter niets van Xerxes hebben. Helaas denken sommige politici hier anders over. Zij willen een deal met de Perzen sluiten. Leonidas trekt hierdoor noodgedwongen ten strijden met slechts 300 van zijn beste soldaten. De sluwe koning heeft de perfecte plek gevonden om tegen de enorme overmacht van Xerxes te vechten. De Spartanen wachten hen op in de nauwe pas van Thermopylae. Dit belooft een geweldige film te worden voor jong en oud.

Dus heb ik mijn zoon Patrick belooft om het met hem te gaan kijken.


300

Officiële website van 300

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, ik vond het ook een goede film ... wel hier en daar een beetje teveel bloed mar voor de rest spannend tot het einde.
CU