10 augustus 2010

Racepresso by Rustamov

De racepresso


Je kunt het tegenwoordig niet zo gek meer bedenken of het is al bedacht door iemand anders.
Vroeger heb ik een helm als asbak gezien, en zelfs eentje met een kleine TV erin, daarna zelfs eentje gekocht waar een klok in was verwerkt en nu eentje waarin een heuse koffieapparaat in verwerkt is, die heb ik niet gekocht.

In twee kleuren verkrijgbaar ...


Uiteraard is dit nog niet te koop of zelfs in het echt gemaakt, maar de ontwerper, Ilgar Rustamov heeft alvast zijn idee in een computermodel gezet en zie hier het resultaat.
De race helm wordt van binnen goed benut, overal zijn er verborgen vakjes voor de koffie en water reservoirs enzovoort.

De verborgen vakjes


Ik zou hem bijna willen kopen, al is het maar om de F1 races in de vroege ochtenduren enigszins wakker te bekijken.

De racepresso, past in ieder geval prachtig bij mijn Ferrari ... ik mag toch dromen?


"Mijn Ferrari"


Bookmark and Share

Geen opmerkingen: