14 september 2008

It's a Girl!


Rond een uur of 14:30 uur werd ik door mij zwager gebeld.
"Hoi Carlos je zus is net bevallen van een mooie meisje, Mariana."
"Gefeliciteerd!"

Mariana,
14 september 2008
om 12:20 uur


Nou was dit voor mij natuurlijk geen verrassing, ik wist het ook al dat het een meisje zou worden en haar naam was ook al bekend. Maar toch, het blijft toch spannend.

En voor de vierde keer ben ik nu Oom geworden, eerst van drie neefjes van de broer van Angeleyes Nu van een nichtje, van mijn eigen zus.

Wat zou ik maar al te graag de auto pakken en richting Portugal willen rijden, maar ja dat zonder Angeleyes is ook geen lol. Misschien met Kerst dan?

En hierbij wil ik Mariana veel gezondheid en geluk van de wereld toewensen.
Nu nog een foto van haar ontvangen.



Geen opmerkingen: