14 september 2008

Angeleyes is een weekje weg

Ja, hoor ... het was weer zover. Angeleyes is vanochtend heel vroeg richting Frankrijk vertrokken, ze heeft net gebeld en was dus veilig aangekomen. Dit keer is ze niet alleen gegaan maar ze had een meerijder ... zo wordt de reis iets gezelliger en niet zo eenzaam. Het is tenslotte een reis van meer dan 600 km.



Volgende week vrijdag is ze weer terug en hopelijk gaat ze dit jaar niet meer naar Frankrijk. Een week voor jezelf en je dochter koken is voor mij ook meer dan genoeg (Patrick woont nu op kamers), buiten het feit dat ik geen geweldige kok ben heb ik ook niet genoeg fantasie om een menu te bedenken.

Op TV zie je altijd van die amateur koks die alles zo weten te bereiden als een professionele kok.
Maar dit soort dingen gebeuren ook alleen op TV.

Ach, even doorheen bijten ... de eerste maaltijd hebben we nu ook al achter de rug en ik moet bekennen dat mijn dochter het lekkerder vond dan ik. Tja, een kok heeft altijd iets op te merken wat zijn eigen eten betreft. Ben ik nu een kok?

Nee, zeker niet ... Angeleyes is de kok en zij kookt als geen ander voor ons en mij in het bijzonder.
Gaat liefde niet door de maag?
Zeker weten van wel ...
.

Geen opmerkingen: