13 augustus 2007

Heimwee

Met de jaren word je ouder en hopelijk wijzer maar een ding zal nooit veranderen en hetzelfde blijven, namelijk heimwee hebben voor je geboorteland.

Iedere keer als ik in Portugal ben, hoop ik iedere keer een stukje Portugal mee te nemen ... het begint al bij het kopen van een frisdrank uit mijn jeugdtijd, namelijk SUMOL ... heerlijk!

Daarnaast neem ik altijd lekkere dingen om te eten maar na een tijdje is dat ook op en dus probeer ik altijd een muziek CD mee te nemen. Dit keer heb ik gekozen voor een CD van Andre Sardet.

Waarom? Omdat ik dit liedje zo vaak op de radio had gehoord en zo mooi vond dat ik de CD moest kopen.


1 opmerking:

Unknown zei

You know, Carlos...
I do the same thing too!!

Last time I bought some Indonesian music CDs, snacks, books and stuff.

Homesick..yea, that's true. No matter how far you've gone, and no matter how long, you will always love it to be back home :)