22 mei 2008

Schilderijen verwijderd na klachten moslims

Ik snap het niet meer en langzamerhand wordt het een gebed zonder einde. Nu zijn zelfs kunstwerken het doelwit geworden van de moslims en een paar niet-moslims ... nog even en we kunnen niets meer bloot hebben of zien.

Ja, zelfs schilderijen moeten tegenwoordig verwijderd worden uit publieke ruimtes, zoals onlangs bij de Gemeente Huizen het geval is gebleken.

Nu vraag ik mij nogmaals af, wie discrimineert nou wie?

De moslims en niet-moslims (of moet ik zeggen sympathiserend met de moslims) moeten eens en voor altijd ophouden hiermee, het is genoeg en dit wordt nu echt te zielig voor woorden. Kom op zeg, toen de eerste moslims naar Nederland kwamen in de jaren 60 heeft nooit een van hen geklacht. Zij kwamen naar Nederland en zij wisten ook van tevoren dat wij geen moslims waren.
Op de Dam had je hippies en bloot was heel normaal, nu jaren later mag bloot niet meer?

Eigenlijk wel gek, want als je de onderzoeken mag geloven ... zitten een heleboel moslims op allerlei sex sites ... hoezo schijnheilig?

En wat doen wij, wij accepteren dit allemaal. Dan heb ik goed nieuws voor de moslims en hun aanhangers (de niet-moslims) ... zij moeten hun hoofddoekjes en gewaden ook maar uit doen, want dat vind ik ook geen gezicht.

Kunstenaars moeten de vrijheid kunnen behouden, op deze manier kan een kusntenaar zich niet eens meer uitleven ... kijk ordinaire bloot hoeft van mij ook niet, maar daar vallen mijn inziens deze schilderijen niet onder. Daarnaast heb je mooi en lelijk bloot ... beoordeel zelf maar.


Een van de schilderijen die verwijderd werd
van kunstenares Ellen Vroegh


Laat die moslims en niet-moslims maar lekker klagen ... hier is het schilderij altijd te zien.

Veel kijkplezier!

.

Geen opmerkingen: